VINNARE!!!!!

Jag kan nu meddela att vinnaren i förra utmaningen är kort nummer TRE!!!

och så här ser det ut....




och vem har gjort detta underbara kort????

Jo, det är Cina Bladh.
GRATTIS CINA!!!!!

Hurra hurra hurra hurra!!!

Kramis

/Stamparina

Glöm inte nuvarande utmaningen:

Den nya utmaningen går ut på att bli inspirerad av ett känt konstverk. Jag tror de flesta i alla fall känner igen ett par?

Detta ska alltså vara helt din tolkning efter tycke och smak. Jag ser verkligen fram emot era tolkningar!!!
... och inga andra regler blir det, tänk på att en hÄngelflicka mycket väl kan förvandlas till en ny rolig Mona Lisa :-)

Skicka ditt/dina kort till adressen: [email protected]

senast den 1 November!
Märk mailet med: "Konst-utmaning"
OBS: skriv från vilken tavla du har hämtat inspirationen.

Glöm inte: Ha ROLIGT och klabba mycket med färger :-)

Kramis
/Stamparina
LYCKA TILL

Kommentarer
Postat av: cina

Åh jag är ÖVERLYCKLIG !!!! TAck alla goa som röstade på mitt kort - yipiiiiiie

kramar lycklig vinnare

2008-09-01 @ 23:11:41
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: annmari

Stort Grattis till ett härligt kort



kram

2008-09-03 @ 17:58:27
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Angelica

Rolig utmaning...får se om jag kommer med något bidrag..har man idétorka så har mant yvär=(men jätterolig sida du har!!tack för inspirationen!

mvh angelica

2008-10-12 @ 22:45:56
URL: http://www.kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0