Första bidraget!

åhhh, nu är det spännande när det börjar att komma in bidrag
till utmaningen som håller på fram till den 1 november!!!!
och kom ihåg ... det gör ingenting om ni väljer samma konstverk!

Vinnaren i förra utmaningen, Cina Bladh, kommer att få en liten vinst inom kort!

Här är kort nummer ETT
och det är Edvard Munchs SKRIET! ... eller Skrik, som han själv skulle ha sagt eftersom han var norrman :-)
WIKIPEDIA: Om Skriet skrev Munch: "Jag stod där, darrande av rädsla. Och jag kände hur ett högljutt, ändlöst skri genomträngde naturen."


KORT NUMMER ETT


.... och jag som fyller 40 nästa helg, HJÄLP!!!! För mig är det riktigt illa, fniss :-DDD

Kram
/Stamparina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0