FILMTÄVLING!!!



GRATTIS TILL JAANA SOM FÖRST HADE ALLA RÄTT!
PRESENT KOMMER! GRATTIS



Ja, äntligen filmtävlingen! Visst tycker ni att det är KUL??? :-)

Läs noga reglerna här innan du börjar gissa!
**********************************************************************************************
* Jag vill ha in era svar på adressen: [email protected]

* När du skickat svaren kan du när som helst maila mig igen med nya svar om du ångrat dig
Jag går då efter ditt senaste svar

* Efter ett par dagar kommer det ledtrådar till filmerna om ingen löst alla svaren, så håll utkik efter dessa

* Den som FÖRST har löst alla frågor vinner ett hemligt pris av mig

LYCKA TILL!
**********************************************************************************************


image25
Vilken film???
Låt dig inte luras av katterna, det är en liten ledtråd till er som känner filmen väl!
Ledtråd: Fordonet är egentligen en BUSS och fort går det!
SPEED (katterna är där för skurken i filmen kallade henne för Wild cat,
det stod Wild Cats på hennes sweater)



image26
Jag skulle vilja ha ett passande namn på detta skepp! :-)
Ledtråd: Kapten på detta skepp heter Jack
BLACK PEARL

image27
Vilken film?
Ledtråd: I denna titel finns två olika siffror
4 BRÖLLOP  OCH 1 BEGRAVNING


image28
Det här kanske är en svår film? Jag kan tipsa er om att det är
något här som är långt! Filmtitel vill jag ha!
Ledtråd: En sorts godnatt-gest
LONG KISS GOODNIGHT

image29
En känd låt! Men i vilken film sjöng hon den?
Ledtråd: Jag tror inte att alla män föredrar dessa (???)
MÄN FÖREDRAR BLONDINER


image30
En aktionkomedi, vilken film?
Ledtråd: Huvudpersonen gör alla sina stunts själv i alla sina filmer
SHANGHAI NOON

image31
Jag vill ha namnet på huvudpersonen i denna film?
Ledtråd: Ett smeknamn på en av tidernas största man (Alexander den store)
ALEX

LYCKA TILL NU!!!

KRAMAR
/Carina

Kommentarer
Postat av: CarinaG

LÄMNA INGA SVAR HÄR UTAN MAILA:

[email protected]

Lycka till
/Carina

2007-11-07 @ 15:28:22
URL: http://stamparina.blogg.se
Postat av: MiaPuh

tjusigt, vi har nog sätt för många filmer för vissa kan vara flera :D hihi
kramis MP

2007-11-07 @ 18:41:44
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/
Postat av: annmari

Nu har jag ändrat ett av mina svar i alla fall, men måste nog ändra ett till. Hm, måste tänka

2007-11-14 @ 20:34:25
URL: http://annmari.blogg.se
Postat av: AnnikaS

Det var inte det lättaste, men till sist så löste jag det. Grattis till dig Jaana som hann först!!!
kram Annika

2007-11-16 @ 17:54:05
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: annmari

Grattis Jaana. Känner inte ens till filmen LONG KISS GOODNIGHT

kram am

2007-11-18 @ 22:20:56
URL: http://annmari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0